sâmbătă, 3 decembrie 2011

Citez : Sistemul este corupt inca din Parlament

Rank user: x5
astazi, 09:35
Eu am o experienta urata cu Justitia din Romania
Ce spune aici Dl judecator sunt povesti ;
intamplator am facut o sesizare la CSM privind coruptia din justitia la care eu am apelat , dezvaluind si anumite mecanisme la care se preteaza acesti "onorabili" .

Inca nu am facut publice toate aceste intamplari , toate aceste masinatiuni si cine le face ;
precizez insa ca atunci cand o voi face ce spune acum si aici acest domn CSM ... care a trimis sesizarea la Parchetul de pe langa Curtea de Apel .... va sari in aer si initiativa dumnealui va ajunge la cosul de gunoi .
Sistemul este corupt inca din Parlament ;
care Parlament face legi sa perpetueze coruptia .
Ati auzit de deputatul Buda , care a dorit dezincriminarea penala a faptelor numai pt avocati !?
Care a anulat cercetarea judecatoreasca cu recurs la sesizarile pe art. 278 indice 1 C.proc.pen prin Legea 202/2010 !?? Pai stiti ce de abuzuri se fac in momentul de fata din cauza acestui avocat-deputat corupt si a intregii comisii juridice de la Camera deputatilor !? Si a Parlamentului care a votat?

In Constitutia Romaniei Coruptia este in capul mesei .
Hotiile sunt sfinte si nu te poti atinge de ele .

Asa ca , musiu domnule judecator .... cam asta e parerea si constatarea mea .  http://www.ziare.com/stiri/csm/danilet-cinstea-unui-magistrat-nu-poate-fi-cumparata-interviu-ziare-com-1137497

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

pe bloguri cautati dupa cuvinte cheie ptr. a fi mai bine avertizati

“Lăsaţii pe ei; sunt călăuze oarbe, orbilor; şi dacă orb pe orb va călăuzi, amândoi vor cădea în groapă.” Matei,15.14 . NU VA LASATI ORBITI SI DRESATI DE URA !!!

Postări populare

Persoane interesate